mandag 28. mars 2011

Kjøkkenveggen - hva skal jeg velge?

Jeg har et kjøkken med hvite vegger og hvitt gulv, koksgrå skapdører og benkeplate. På veggen har jeg prøvd med diverse veggbilder. Først  kom det klassiske Lunch Break fra 1932 opp. Jeg har alltid hatt sansen for dette motivet:
Rockefeller Center Construction: New York. Fotograf Charles C. Ebbet.
  Bildet viser arbeidsmenn som spiser sin lunsj på 68. etasje til GE bygningen.
Dette bildet er nå flyttet til gjesterommet fordi jeg falt pladask for et bilde som også er fra Kremmerhuset :

Times Square, New York
Dette bildet henger nå på kjøkkenet så vi kan drømme oss til storbyen akkurat når vi vil :-)

Men jeg har en drøm om å få opp en tapet over hele veggen og har funnet flere som jeg kan tenke meg:



JimmieMartin har denne kjempekule tapeten!
Fra Murals Wallpaper falt jeg for disse:
New York


Night time New York
London black and white
Og nå er det bare å velge, men hvem skal jeg ta?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...