søndag 10. april 2011

Bøker

Jeg kan ikke leve uten bøker! I mitt hjem er det bokhyller på bokhyller. Hele oppveksten har jeg hatt nesen i en bok. I en periode var jeg medlem i 5 bokklubber! Det er en helt egen opplevelse å holde i en bok - lukte den, bla i den, beundre coveret og stupe inn i en spennende, morsom og lærerik historie. Ord og språk har fascinert meg bestandig og jeg kan fremdeles føle en egen lykke når jeg kommer over godt språk både på norsk og engelsk.

Gleden og overraskelsen var derfor stor da jeg var på tur til Stockholm i helgen med dattera. Hotellet vårt hadde bokhyller og bøker overalt!


Bokveggen i restauranten




Andrea foran hotellet
Anbefaler dette hotellet om du skal til Stockholm!

MORNINGTON HOTEL  Nybrogatan 53 ligger på Östermalm og det er gangavstand til det meste.

Vi hadde en super mor-datter weekend med shopping, god mat, god vin og bøker :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...