søndag 2. oktober 2011

Grå vegg

En etterlengtet forandring er nå på plass - brystninspanelet på stua er borte! Helt siden vi kjøpte rekkehuset i 2007 har jeg gremmes over dette panelet og nå fikk jeg oppfylt drømmen om en grå vegg i stuen, også :-)

Før rivejobben begynner
Rivingen er i gang, jippi!
Her dukket det opp historiske farger fra mørk grønn og gul til nåværende hvit
Glassfiberstrien er revet og så må det pusses, tykk papirtapet limes på og grunnes!
To strøk, nye gulvlister og vi er kjempefornøyd med gråfargen!
Voila!

Akkurat som vi ønsket oss!
Det gjenstår å henge opp bildene, men vi har ikke helt bestemt hvordan de skal henge ennå.

4 kommentarer:

  1. Åh så fint det ble Kristin!
    Sånn gråfarge kunne jeg også tenke meg.
    Klem fra Oddhild

    SvarSlett
  2. Takk, Oddhild! Nå er dørene ferdig i samme etasje - kjempeartig og en herlig forandring som fryder :-) Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Hei, jeg lurer på hva den grå fargen heter, evt farge kode, :)?

    SvarSlett
  4. Hei, fargen heter Industriell grå - jeg har ikke fargekoden dessverre :-)
    Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...